در آستانه دربی منچستر: دیدار دو رقیب- بولت و آگوئرو در رویداد تبلیغاتی پوما

در آستانه دربی منچستر: دیدار دو رقیب- بولت و آگوئرو در رویداد تبلیغاتی پوما

سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی باشگاه منچسترسیتی در رویداد تبلیغاتی پوما شرکت کرد و در آستانه داربی حساس انگلیس که این هفته میان دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی برگزار می شود، برای دقایقی در کنار یوسین بولت، دونده صاحب نام جامائیکایی قرار گرفت.

آگوئرو به شوخی گفت:« بولت برای بازی کردن در سیتی گزینه خوبی نخواهد بود ولی شاید بعد ازتمرین کردن با منچستریونایتد، گزینه خوبی برای آنها باشد.»

این دو ورزشکار صاحب نام که چهره های تبلیغاتی کمپانی پوما هستند، در آستانه داربی منچستر که روز یکشنبه 22 سپتامبر برگزار می شود کنار هم قرار گرفتند. آن هم در شرایطی که بولت یکی از طرفداران سرسخت منچستریونایتد است

در این رویدادتبلیغاتی بولت به آگوئرو درسهایی برای افزایش سرعتش داد.

آگوئرو در ادامه صحبت هایش در این باره گفت:« یوسین در ابتدا خیلی ترسناک بود. اما بعد از گذشت زمان متوجه شدم که فقط می خواسته مرا دست بیندازد. وقتی او شروع به فوتبال بازی کردن نمود، نشان داد که مهارت های خوبی دارد. البته او برای بازی کردن در منچسترسیتی آنقدرها خوب نیست ولی فکر کنم که اگر بایونایتد تمرین کند، فرصت خوبی برایش فراهم خواهد شد.»

از سوی دیگر یوسین بولت به این نکته اشاره کرد که آگوئرو بازیکن خطرسازی برای یونایتد است و گفت:« آگوئرو مشکلات زیادی برای منچستریونایتد ایجاد کرده و دوست داشتم تا درکنار اوتمرین کرده و عرق ببرزیم تا ببینم که آیا می توانم از انرژی و توان او قبل از بازی یکشنبه بکاهم یا نه ولی او در شرایط فیزیکی خیلی خوبی است.»

بولت ادامه داد:« باید اعتراف کنم که همیشه تحت تاثیر قابلیت های تکنیکی و فیزیکی آگوئرو بوده ام. بدون هیچ تردیدی بازیکنان منچستریونایتد باید تمام توجه خود را برروی مهار آگوئرو متمرکز کنند. البته مطمئنم که آنها می توانند این کار را انجام داده و در بازی یکشنبه به هر سه امتیاز مسابقه برسند.»

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, | 12:53 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح